torsdag 11. august 2011

"John Ola, Bestebroo!"

Hvis jeg skal beskrive John Ola med ett ord, ville jeg sagt; Ubeskrivelig. Har ikke kjent han i mer enn litt over ett år, men han er virkelig en av de beste vennene jeg har!


Dette er John Ola! Her poserer han på Lerkendal stadion med to øl, fordi han er 19 år og skulle bevise for alle at han er gammel nok til å kjøpe øl, og at han heier på Rosenborg.


John Ola jobber til daglig på YIT som elektriker.. men på fritiden holder han på med en hemmelig hobby!

Han er nemlig også en kunstner.. 
-- det er forresten et tre, på vinter'n! 

.. han eier også en hund, som heter Sappi.. 

 .. og en tatovering.. 

.. og en audi a6, uten gressklipper funksjon.. 
så det funker dårlig å rygge over busker!


John Ola liker også å være med på jenteturer!

.. og vi ser ut som noen drittunger når vi prøver å ta skikkelige bilder!

Jeg er kjempe glad i deg, Bestebroo! <3
-- også håper jeg du ble glad for innlegget! 

1 kommentar:

  1. aww : ) <3 du er søt da lille venn : ) utrolig glad i deg også <3

    SvarSlett