tirsdag 2. august 2011

"Love the life you live, live the life you love"

... jeg starter opp på nytt, så alle de gamle innleggene er slettet på grunn av ulike årsaker!  ...

Det er rart det at når du tror livet ikke kan bli noe bedre, så dukker det opp episoder i livet ditt som gjør det enda mer verdt å leve. Den siste tiden har jeg egentlig bare gått rundt med en maske for å vise at jeg er sterkere enn det jeg egentlig er, men det er det slutt på... ingen flere tårevåte kvelder, ingen flere baktanker og ingen flere stunder med dårlig samvittighet.. Livet går videre, og akkurat nå lever jeg livet som jeg liker det!

Om ikke så veldig lenge starter skolen igjen, og det betyr da at jeg flytter tilbake til leiligheten, men denne gangen sammen med Helene. Ikke at det kommer til å bli en stor forandring siden vi så og si bor sammen allerede, men det kommer til å bli super koselig.. Så tiden fremover nå går til oppussing av gamle møbler, slik at vi får innreda leiligheten med en skikkelig jentestil! :)

... og med jentestil mener vi, dørmatte med rosa sau på! 


1 kommentar:

  1. flytte så langt vekk fra meg :O kommer til å savne deg =/

    SvarSlett